Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2011 08:48 - Последният път, когато...
Автор: aglaya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2163 Коментари: 0 Гласове:
3



            Последния път, когато...

 

 
 

...опитах вкуса на морска сол.

 

През септември във Варна.

 

...пътувах на автостоп.

 

 

В 11 клас – от Лозенец до Китен. Бяхме тръгнали на дискотека пеша по пътя, но изведнъж заваля силен дъжд. Всички ни подминаваха и ни свиркаха. Накрая спря един човек, който беше от София J

 

...натиснах газта до дупка.

 

Уви, в пряк смисъл не е ставало.

 

...съжалих,

 

Беше за лошото ми качество да се замозаблуждавам.

 

...ме обзе завист.

 

Когато разбрах, че едни китайци са написали българо-китайски речник. Хвана ме яд, че никой не е написал българо-арабски...

 

...исках да се махна

 

От България, за 2-3 седмици.

 

...изпаднах в паника.

 

Когато помислих, че съм объркала нещо на работа, бррр

 

...вървях боса.

 

Нямам спомени, сигурно е било в деня, когато опитах за последно морска сол.

 

...отворих стария албум.

 

Случайно, гледах едни снимки от Витоша в осми клас.

 

...влязох във фитнес зала.

 

Това май никога не се е случвало, хпхахха

 

...се подложих на диета.

 

Ммм всеки ден гледам да ям грейпфрути, като все още не съм установила дали е зарази полезните им свойства или защото са ми много вкусни.

 

...забравих да се погледна в огледалото.

 

В неделя най-често.

 

...паднах.

 

Ами не успях да падна, но се препънах. Онзи ден, котката се опита да ме пребие...




Тагове:   път,


Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aglaya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239298
Постинги: 100
Коментари: 234
Гласове: 794
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930