Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2008 10:15 - За миналото (какво стана), настоящето (Коледния дух) и бъдещето (ваканцията)
Автор: aglaya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1486 Коментари: 2 Гласове:
0



Сега да премина към хроникиране на живота тук! От последния пост насам станаха редица работи.

На първо място, залюбих се с един местен. Казва се Ма`мун и много ми е легнал на сърцето. Смятаме да правим годеж другия месец, а после си го взимам и се прибираме вкъщи.

Не, това не е истина. Това е болното ми и извратено чувство за хумор :) Няма никакъв Ма`мун, споко!

За изминалите, хмм, 20 и няколко дни станаха следните неща:

1.      Празнувахме осми декември. Беше супер забавно, студентски живот, ах, сладък живот.

2.    Отидохме в Петра за втори път, беше много по-различно от първия, ама философът (забравих му името, съжалявам) е казал, че не можеш да минеш два пъти дори през един и същи мост над една и съща река. т.е. Никога реката не е същата, нито ти не си същият, даже и тъпият мост:и той е по-амортизиран! Но в действителност този път беше много-о-о-о по-интересно, тъй като всичко се организирахме сами и се убедихме, че повече не бива така да правим :))

3.    Отидох на едни водопади, които извират от скали, буквално от нищото. По-нататък ще напиша по-подробно, това си беше страхотно изживяване.

4.    Бяхме само на 245 км от иракската граница :)))

5.    Прочетох “Бадулино” :))

6.    Една шведка ми записа специален диск, озаглавен “Bulgaria rules” с шведска музика.

7.    Същата шведка си тръгна за Австралия (дълга история:), и няма да я видя скоро :(, но пък подари на новите си български приятели (ние, да не повярва човек!) бутилка водка :)))) Тя е истински приятел, да!

8.    Отидохме в Зарка. За незапознатите това е вторият по големина град в Йордания, но с доста повече религиозни хора.

9.    Запознах се много интересни хора. В добрия смисъл.

10.                         Станаха официално 100 дни, откакто съм тука :)))

 

Спирам до десет :) . Да кажем, това са най-емблематичните моменти.

Сега, да споделя. Никак не ми е коледно настроението. Някак просто не става. Сутрешната дилема дали над ризката да си сложа дънково или малко по-дебело яке, пеенето от джамиите, яркото, но не чак толкова топлещо слънце и разните ми занимания тук не ме предразполагат към създаване. Липсата на дръвче у нас, както и на хора, за които трябва да купувам подаръци (и съответно те да ми купуват на мен :))) също не помагат. Но! Това ме кара да се чувствам добре. Коледен дух е знак за дома, за вкъщи. Няма дух, няма чувства за празнота заради отсъствието на близките и уюта :) Даже като се замисля, че утре е Бъдни вечер ми става супер смешно. Сещам се за разните поводи, които си измислят, за да се съберат и да си сръбнат така, хубаво, и най-нагло наричат “Коледни партита”. Те, първо, не ми липсват, първо, номерът е като си тръгнеш от там, в малките часове на деня, студът да ти щипне бузките негалено :)

На 11 януари имам изпит, след това ми предстоят близо 28 дни ваканция.  Майка ми и цялото ми племе ме навиват да се прибера за тази некратък период вкъщи, но едва ли ще се прибера. Първо, не ми се пътува, съответно харчат пари за път, второ, тук ми харесва дори и да не се ходи на лекции. Денят си струва даже за да стана и да отида да си купя арабско кафе от един наш приятел от Палестина и да си взема после един голя-я-ям вестник от книжарницата, където също са ни приятели и ни правят намаления на книги, без да се пазарим изобщо :)  После докато изпия кафето, прочета вестника, става време за обяд... Отива се в нашата любима закусвалня, може вече да ядем там постоянно...  После да отидем до някой мол, ала-бала, да пием кафе с тоя-ония... и станало осем часа, време за прибиране :) Пък можем и да отидем на някоя екскурзия, на някой купон, който чужденците правят :)

Е, то е ясно, че и това ще писне, ама имам и други стабилни аргументи да не се прибирам. Няма по-неподходящо време за прибиране от януари месец. Тоя месец се характеризира с адски и пронизващ студ, който мразя. Аз съм топлолюбиво животно, гледам да бягам от зимата, няма да се хакна на най-гнусния студ, я. Още – всички хора са в сесия по това време или имат да пишат курсови. Брат ми е на училище и учи за матури. Ще вземе да ме помоли да му помогне и току-виж разбрал колко е проста сестра му :))) Не мога да му причиня това, аз съм пътеводна светлина в живота му! :)) Така че кръгът на хората, с които мога да излеза, се стеснява драстично. Тези, които остават, работят по цял ден. Е, няма що. Значи остава възможността да си остана вкъщи и баба ми да ми прави крем-карамел и баница. Е, не че е лошо... никак даже :))) Яде ми се баничка, та чак ми се реве... Ама така ще стана още по-дебела :))

Друг аргумент “против”. Нещо се чудя дали ще ми се идва насам, като постоя вкъщи :)) От пълната свобода към килийката :)) Кофти преход.

Още – в крайна сметка аз гоня тук персонален рекорд :) Девет месеца в чужбина! Ами сега, като се прибера, ще си наруша резултата. Не-е-е, оставам тук.

От всичко това следва да заключа, че не ми липсва домът, защото съм пораснала, или защото съм вдигнала левъл на издържливост, или защото просто съм станала безчувствена като говедо :)))

И накрая, Весела Коледа!



Тагове:   дух,   Какво,   миналото,   Настоящето,


Гласувай:
0



1. neptunche - :))
23.12.2008 10:23
Mnogo me usmihva6 :)))) Wesela Arabska Koleda i na teb !:)
цитирай
2. krasivasulza - Celuvam teee
24.12.2008 01:18
Purvo- da ti kaja,4e mi lipsva6..
vtoro- I az sum mn vinovna pred sebe si za pisaneto....
treto- rojdeniq mi den e prez Qnuari ;)
4etvurto- mn se radvam,4e si dobre tam i si izkarva6 gotinko :)
peto- 6te si kupq knigata...
6esto- 6te se postaraq da pi6a skoro v bloga :)
Obi4kam te!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aglaya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239058
Постинги: 100
Коментари: 234
Гласове: 794
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031