Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2008 20:39 - Пролет моя, моя бяла пролет...
Автор: aglaya Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1184 Коментари: 0 Гласове:
0



Времето упорито се опитва да се оправи. Вали, вали, вали, небето е мрачно и блесва слънце на хоризонта. Студено е и много хора ходят още с ботуши и палта по улиците. Аз обаче протестирам! Ето затова си нося новите пролетни ниски обувки и тънкото бяло яке напук на десетте градуса навън. Не че не обичам да ми е топло - обожавам да ми е топло.Хич не обичам да ми е студено. Но правя нещо, за да предизвикам някак хубавото време, да му покажа, че съм готова да го посрещна :)
От време на време си мисля, че всяка пролет става, така че настъпва голяма промяна в живота ми. Е, тази пролет не направи изключение. Но за разлика от всички други досега следзимни сезони сега съм повече оптимист от всякога. Не вярвам, че ще ми се случат хубави неща. Знам, че ще е така. Знам, че всичко има смисъл, че е за мое добро. Тази мисъл ми дава нужното спокойствие и увереност, усещането, че здраво съм стъпила на земята, че почти нещо нищо не може да ме разклати от мястото ми. Да ме нарани - да, но не и да ме помести. Кой знае, но май наистина съм станала голямо момиче!
Във всеки случай тук трябва да спомена едно любимо стихотворение на Вапцаров.  Цитирам първите два куплета:

Пролет моя, моя бяла пролет,
още неживяна, непразнувана,
само в зрачни сънища сънувана,
как минуваш ниско над тополите,
но не спираш тука своя полет.

Пролет моя, моя бяла пролет
знам, ще дойдеш с дъжд и урагани,
бурна страшно, огненометежна
да възвърнеш хиляди надежди
и измиеш кървавите рани
.



Тагове:   моя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aglaya
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239468
Постинги: 100
Коментари: 234
Гласове: 794
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930